• Öğreneceğiniz en güçlü şeylerden biri, kendi duygu ve düşüncelerinizi nasıl kontrol edeceğinizdir, çünkü çoğu zaman başarılı iletişimin başladığı yer burasıdır.
  • Hayat daha çok bir algılama meselesi ve bundan daha çok bir yanlış algılama meselesidir.
  • Algılamak inanmaktır. Yanlış anlamak aldatıcıdır ve daha da kötüsü, başarmayı engeller.
  • İnsanlar hissedildiklerini hissettiklerinde, kendilerini daha az yalnız hissederler ve kendilerini daha az yalnız hissettiklerinde, daha az endişe ve korku hissederler; bu da onları, göndermeye çalıştığınız mesajı almaya hazır hale getirir.
  • Kendine güvenin ölçüsü, başkalarıyla ne kadar derinden ve samimiyetle ilgilendiğinizdir; güvensizliğin ölçüsü, başkalarını kendinizle etkilemeye ne kadar çabaladığınızdır.
  • En başarılı insanlar, kim oldukları hakkında hiçbir yanılsaması olmayanlardır.
  • Zaaflarınızı paylaşmaktan korkmayın. Zaafiyet sizi zayıf kılmaz, erişilebilir kılar. Zaafiyetinizin gücünüz olabileceğini bilin.
  • Bir başkasının sorununu çözme derdine düşmeden önce, gerçekten bir sorun olup olmadığını anlayın.
  • “En memnuniyetsiz müşterileriniz, en büyük öğrenme kaynaklarınızdır.” Bill Gates
  • “İyi dinlemek, tıpkı iyi konuşmak gibi, güçlü bir iletişim ve etki aracıdır.”  John Marshall
  • Doğrudan soru sormak, insanlara, onları hedef alarak konuştuğunuz düşüncesini verir. Onların boşlukları doldurmalarına izin verirseniz, onlarla konuştuğunuzu hissederler.
  • Erdemin onda dokuzu takdir etmektir.
  • İyi yönetim, ortalama insanlara üstün insanların işini nasıl yapacaklarını göstermekten ibarettir.
  • İlerlemenin sırrı başarmaktır.
  • Eğer biri sizi dinlemiyorsa veya dinlemeyecekse, onun kendisini dinlemesini sağlayın.
  • “Hata bulmayın. Bir çare bulun.” Henry Ford
Advertisements